Vrijednost globalnog tržišta luksuznih satova procijenjeno je na 6,9 milijardi USD 2018. Trend korištenja luksuznih ručnih satova kao statusnog simbola među odraslim osobama ključni je čimbenik koji pokreće tržište. Očekuje se da će lansiranje novih proizvoda tvrtki, uključujući Titan i Rolex, imati dodatan utjecaj na rast tržišta.
Tvrtke za proizvodnju luksuznih satova nude satove limitiranih serija s različitim dizajnom i karakteristikama radi maksimizacije svojeg profita. Neka od poznatijih imena na secni luksuznih satova su modeli Louis Moinet Singapore Edition, Bovet 1822, Panerai Mare Nostrum Acciaio, Avantist Martina Navratilova Wimbledon 1987. i Audemars Piguet Royal Oak Chronograph.
Interes i ženskim luksuznim satovima također se znatno povećava. Uočeno je da su žene sve više zainteresirane za širenje svoje kolekcije luksuznih satova, što je signal tvrtkama za proizvodnju luksuznih satova kako sve više pažnje trebaju posvećivati i ovom do sada slabije zastupljenom segmentu tržišta. Neka od popularnih imena TIFFANY & CO I PATEK PHILIPPE TWENTY, BULGARI SERPENTI INCANTATI i A. LANGE & SOHNE SAXONIA THIN.
Preusmjeravanje trenda s klasičnih na zlatne i dijamantne satove također igra ključnu ulogu u proširenju dosega kupaca. Uočeno je da ti proizvodi daju imaju oštru konkurenciju na tržištu ručnog nakita. Veliki broj žena radije nosi zlatne ili dijamantne satove nego nakit.
Mehanički proizvodi imali su najveći udio od više od 75,0% u 2018. Poslovni ljudi rado kupuju luksuzne satove jer preko njih jasno izjavljuju svoj stil. Korištenje titanskih keramičkih premaza i PVD premaza povećava vijek trajanja luksuznih mehaničkih satova u usporedbi s konvencionalnim klasičnim satovima. Neki od poznatih brendova koji nude mehaničke satove su Rolex SA; A. Lange & Söhne; Apple Inc .; i Swatch Group Ltd.
Na tržištu satova primjetan je i trend pametnih satova, brendovi proširuju svoje linije proizvoda na pametne satove opremljene naprednim funkcijama poput monitora otkucaja srca, GPS-a. Ovi satovi pomažu potrošačima u praćenju njihove dnevne prijeđene udaljenosti i brzine. Štoviše, tvrtke poput Apple Inc. nude potrošačima izbor boje, materijala i drugih karakteristika.